Livrarea comenzilor
Cine va livra produsele comandate?
Produsele comandate se livrează în toată țară prin curierat rapid – TNT.
Cât mă costă expedierea?
Costul de expediere pentru orice produs prezent pe babyhub.ro include TVA și este calculat în următorul mod:
- 1 kg: 13 RON
- 1 – 5 kg: 16 RON
- 5 – 10 kg: 19 RON
- 10 – 15 kg: 25 RON
- 15 – 20 kg: 28 RON
- 20 kg + : 28 RON + 1 RON/kg extra
Când se procesează comenzile?
Comenzile înregistrate pe babyhub.ro se procesează în fiecare zi de Luni până Vineri în intervalul orar 09.00 – 17.00. Comenzile primite în intervalul Vineri ora 17.00 până Luni ora 09.00, precum și ce din zilele de Sărbători Legale, vor fi verificate și trimise după acest interval.
Când se trimit comenzile?
Comenzile vor fi expediate către clienți numai după ce vor fi confirmate telefonic de către un operator babyhub.ro.
În cât timp ajunge comandă de la confirmarea ei de către un operator babyhub.ro?
Termenul de livrare este de 24h – 48h și poate varia în funcție de locația dvs. Veți fi notificat telefonic sau prin sms când se va livra coletul.
Ce se întâmplă dacă nu sunt la adresa menționată în momentul când se livrează comanda?
În cazurile în care nu veți fi găsit la adresa de livrare menționată, în intervalul orar stabilit de comun acord, curierul va va contacta pentru a conveni detaliile unei noi livrări.
Ce se întâmplă dacă dată de livrare estimată a trecut și încă nu am primit comanda?
Dacă nu ați primit comanda, va rog să semnalați acest lucru la numărul de telefon 0770 454 763 sau prin email la contact@babyhub.ro.
Ce trebuie să știu când plătesc ramburs la ridicarea produselor?
În cazul livrării prin metoda de plata Ramburs, plata se face în lei, integral, către comisionarul care efectuează livrarea. Valoarea produselor este cea din momentul confirmării telefonice a comenzii. Nu se percep alte taxe.
Când și cum primesc factură fiscală?
Factură fiscală se livrează odată cu produsele, în colet.
Am primit coletul avariat/desigilat. Ce trebuie să fac?
În cazul în care constatați că pachetul dvs. a sosit avariat sau desigilat, va rugăm să-l refuzați (menționând motivul refuzului pe borderoul de livrare) și să ne contactați în cel mai scurt timp pentru remedierea problemei la numărul de telefon 0770 454 763.